Menu
Česky English Deutsch
+420 532 23 1111

Od soboty 2. února 2019 platí ve všech areálech Fakultní nemocnice Brno (areál Bohunice, Dětská nemocnice a Porodnice na Obilním trhu 11) zákaz návštěv. Děkujeme za pochopení. Chráníme naše pacienty!

Navštěvní kniha

Vážení návštěvníci internetových stránek FN Brno,

na tomto místě nám můžete sdělit veškeré pozitivní i negativní poznatky, zážitky či postřehy, se kterými jste se na pracovištích Fakultní nemocnice Brno setkali.

Vulgární a nemorální příspěvky nezveřejňujeme!

 

UPOZORNĚNÍ

Děkujeme za vaše podněty, připomínky, pochvaly či stížnosti. Upozorňujeme ale, že můžeme řešit pouze takové podněty, které přicházejí z existujících e-mailových adres. Ostatní vnímáme jako ANONYM, a proto budou z Návštěvní knihy odstraněny.

Vašimi podněty se vážně zabýváme.

Děkujeme.

 

přidat příspěvek do návštěvní knihy

 

Seznam příspěvků

Napsal(a) Michaela Wilková12.2.2019 10:02
Dobrý deň,

rada by som prispela s našími skúsenosťami na internej ambulancii Detskej nemocnice, kam chodíme s našou dcérkou pre ABKM už vyše roka.

Začali sme navštevovať špecializovanú ambulanciu MUDr. Maňákovej. Prístup pani doktorky po odbornej aj ľudskej stránke nemožno hodnotiť inak, ako na výbornú. Napriek obrovskému počtu pacientov, ktorí ku nej dochádzajú, vždy venuje svojim pacientom potrebný čas a je veľmi dôsledná.

Rada by som poďakovala aj skvelému kolektívu sestričiek, ktoré sú vždy ochotné poradiť a pomôcť. Svoju prácu vykonávajú na vysokej profesionálnej úrovni. Aj vďaka nim funguje chod ambulancií výborne.

Poďakovanie patrí aj sanitárkam, ktorých prácu je taktiež veľmi vidieť a tiež kolektívu na evidencii.

Očami pacienta je vidieť skvelo zohraný tím odborníkov. Ešte raz veľké ďakujem.

Michaela Wilková
Napsal(a) Petr Novák11.2.2019 21:02
Dobrý den,

byl jsem mile překvapen ochotou a přístupem sestřiček na odběrové místnosti v Dětské nemocnici. Děkuji vašemu personálu za skvěle odvedenou práci.

S pozdravem

P. Novák
Napsal(a) Jana Špičková11.2.2019 18:02
Sanitářka Martinka z gynekologicko porodnické kliniky. Výborná pozitivní paní, usměvavá s plnou dávkou optimismu. Více takových lidí :)
Napsal(a) MH11.2.2019 14:02
Dobrý den, minulý týden ve středu jsem byl se svým synem na odběrech v Dětské nemocnici. V odběrové místnosti nás přivítal velmi milý personál. Usměvavá sestra Lada (bohužel příjmení si nepamatuji), která byla velmi rychlá, profesionální a milá. Děkuji za ochotu a velmi milý přistup k mému synovi. S pozdravem MH
Napsal(a) Antonie Lacková11.2.2019 12:02
Dobrý den.Jsem pacientka RHB oddělení lůžková část B.Ráda bych touto cestou poděkovala veškerému personálu za velice obětavou a profesionální péči. Také bych se ráda zmínila o stravování.Opravdu výborné. Děkuji z celé srdce.Lacková Antonie
Napsal(a) Martina Schejbalová11.2.2019 12:02
Dobrý den,

chtěla bych velmi poděkovat všem na ORL v Dětské nemocnici Brno a moc ocenit profesionalitu a přístup všech.

Ve čtvrtek 7.2. jsem byla se synem na adenotomii a moc si vážím Vašeho přístupu k dětem a k nám rodičům, o všem jsem byla od začátku nejen včera podrobně informována, mohla jsem se kdykoliv na cokoliv zeptat a bylo mi velmi příjemně a ochotně vždy odpovězeno, i když to pro Vás muselo být miliónté opakování.

Nejvíce mě zasáhl přístup k dětem, s porozuměním k jejich potřebám prostě něco dělat, ne jen tak čekat, s porozuměním k jejich strachu a osobnosti, s porozuměním k nám maminkám, které taky mají strach. Moc si vážím zejména nasazení, obětavosti, laskavosti, trpělivosti zejména dvou sestřiček, které ten den s námi byly, zvláště pak té sestřičky, která s námi byla od rána až do večera.

Děti už od rána měla od Vás program při čekání (skvělé vyrábění), mohli jsme si půjčovat hry, knihy, hračky, děti se mohly dívat na pohádky.... úžasné, že myslíte na děti, že prostě potřebují něco dělat! Přístup všech byl opravdu velmi vstřícný, lidský a laskavý. Když mého syna něco bolelo, sestřičky to vytušily dříve než já a už mu pomáhaly, opakovaně dávaly studený obklad, když mu nechutnal puding, tak velmi ochotně a s láskou mu byla nabídnuta přesnídávka, mohl si od vás vybrat hračku jako dárek, byl podporován pozitivně, i když měl strach a brečel (nikdo mu neříkal, že už je velký chlap a že to nic není atd.).

Opravdu si toho všeho velmi vážím včetně profesionálního samotného zákroku- děkuji všem lékařům na sále, ty jsem možnost vidět neměla, ale chtěla bych jim moc poděkovat!!! A samozřejmě i oběma paní doktorkám při středečním a čtvrtečním příjmu!!

Moc by mě potěšilo, kdybyste poděkování předali zejména oběma sestřičkám- jejich laskavosti, porozumění, pomoci, obětavosti, pochopení dětem a jejich velkého povzbuzování dětí si opravdu velmi vážím. Děkuji za předání!

Moc bych také chtěla ocenit, že jsem se synem mohla být po celou dobu, že jsme mohli být jeden den přijati a až druhý den jít na zákrok a pak jít večer domů- to je prostě úžasné, že to takto jde. Děkuji!

Přeji vám všem hodně energie, sil, nadhledu při vaší velmi náročné a důležité práci a ze srdce vám děkuji!

Ať máte také nějaké odpočinkové dny:-)

Martina Schejbalová, maminka Samuela Schejbala
Napsal(a) Pavlína Botková7.2.2019 13:02
Dobrý den,
nemocnice doprovodu dětí nabízí jeden velmi atraktivní zážitek, za který si samozřejmě musíte zaplatit. A tou je ubytovna. Je to součást areálu nemocnice a pokud chcete být se svým dítětem v kontaktu během hospitalizace, tak se musíte ubytovat pouze tam a nikde jinde. Pokud vám to takto na příjmu vysvětlí, přijde vám to logické a upíšete se. Logika končí v okamžiku otevření dveří ubytovny. A tady si kladu otázku-jak je možné, když je součást areálu nemocnice, tak proč je zakouřená?Již na vrátnici se tam nedá dýchat, proč na pokojích nejsou uzamykatelné skříně a z pavučin závěsy? Když jsem v nemocnici chtěla písemné potvrzení o nařízení, že tam musím spát, abych viděla svoje dítě a svoje soukromí sdílela s dalšími lidmi, tak se všichni odvolávali na vedení nemocnice. Takže se opět ptám--proč nutíte spát rodiče na nehygienickém místě bez soukromí? Na ORL mi pan doktor Urín velmi arogantně vysvětlil, že mi tím prokazuje laskavost, že jinak by mi mohl zakázat úplně vstup. Doufám, že mi dáte jiné logičtější vysvětlení.

Pozitiva ORL: pan primář, vrchní sestra-lidský profesionální přístup
Prostředí pro děti příjemné, plné hraček a jsou tam i zástupkyně školy, které se zajímají o děti

Negativa: chování pana Urína a sestry Frankové. Tady je k zamyšlení, proč na příjmu na oddělení pracuje slečna, která se neumí chovat a má trochu problémy se základními pojmy.
Napsal(a) Veronika Vyskovska4.2.2019 15:02
Dobry den,
po navsteve KÚCH v Brne Bohunicich bych rada napsala zpetnou vazbu:

Pozitiva:

Personal sestricek:
moc mily a ochotny.
Citila jsem se diky nim v tech prvnich, ne prilis pozitivnich chvilich, dobre a bezpecne.
Respekt tomu, ze svoji profesi vykonavaji a ze ji vykonavaji dobre.
Podekovani patri vsem sestrickam,byly vyborne, ale nejvetsi pochvalu chci vyjadrit :
Andree a Gabine.Lidsky a zaroven profesionalni pristup, toho si moc cenim.

Lekari:
vyborny pristup lekaru, konkretne u me to byl pan MUDr.Pavel Smékal, ktery vedl moji operaci, pote me navstivil na pokoji a podrobne mi vysvetlil popis zakroku.

Vikendova fyzioterapeutka:
vyborna pani, ochotna, vse vysvetli, je trpeliva a empaticka....bohuzel nevim jmeno.

Negativa:

Fyzioterapeutka:
Bc.et Mgr.Michaela Žváčková
ma podle sveho portfolia jiste mnoho zkusenosti, ale pristup k pacientovi neni dobry. Neni pripustne, aby se po mem dotazu zeptala, zda mam za sebou zakladni skolu. Nelibilo se mi take, jak mi nazouvala den po artroskopii kolene zapnutou pantofli na operovanou nohu, jakym zpusobem me ucila jit s berlemi a s drenovou vypusti a ani jakym zpusobem se mnou jednala pri cviceni nohy pripevnene na kolenni motorovou dlahu.
Neuvedomuje si, ze nekteri lide delaji jine profese nez ona, neznaji lekarske pristroje, neznaji nektere postupy, boji se, jsou v nejistote, jak to s nimy bude atd. a maji se plne pravo teto osoby zeptat na veci, ktere je napadnou.
Pokud to tato specialistka nechape, mela by rozsirit svoje bohate portfolio o seminar ,,pristup k pacientovi tesne po zakroku,,.
Neni to jen moje zkusenost, s pani ,ktera lezela vedle jednala stejne.

S pozdravem,
Veronika Vyskovska
Napsal(a) Filip Dosbaba6.2.2019 07:02
Vážená slečno/paní Výškovská,

po osobním pohovoru Mgr. et Bc. Michaela Žváčková sama uznala, že dotaz, stran absolvování Vaší základní školy, byl z její strany nekorektní. Tímto bych se Vám jejím jménem za celou situaci rád omluvil. Co se týče Vašich dalších výtek, velmi těžko se takové situace zpětně objektivně hodnotí. Opravdu netušíme, co se Vám při provádění těchto, na oddělení KUCH, zcela rutinních výkonů nelíbilo, bylo by to spíše téma k osobnímu setkání. Kolegyně podle svých slov nenabyla dojmu, že by se po dobu rehabilitace objevila z Vaší strany jakákoliv nespokojenost či problém. I zdravotníci jsou pouze lidé, kterým můžete s klidným svědomím sdělit, pokud se Vám v průběhu terapie něco nelíbí. Z mé osobní zkušenosti je kolegyně naprosto bezproblémová, profesionální a doposud si na ni nikdo nestěžoval.

Přeji Vám hodně zdraví a bezproblémovou následnou rehabilitaci.

Filip Dosbaba, vedoucí fyzioterapeut
Napsal(a) Staňková25.1.2019 19:01
Dobrý den, chtěla bych moc poděkovat veškerému personálu (lékařům i sestřičkám) v porodnici Bohunicích, na novorozeneckém oddělení, 6. patro, za perfektní a laskavou péči. Byla jsem zde moc spokojena a určitě přijdu časem znovu. Moc děkuji za trpělivé vysvětlování péče o miminko a pomoc s kojením, hlavně sestřičkám Haně Kožnarové, Monice Ježkové a sestřičce Míše, byly moc milé a ochotné. Všem budu toto oddělení pro narození miminka doporučovat
Napsal(a) PhDr. Marcela Svitavská23.1.2019 14:01
Vážený pane řediteli,

můj manžel je ve Vaší nemocnici sledován po opakovaných infekcích nohy - růžích. Dostával do podzimu 2018 injekce dlouhodobého antibiotika (Retarpen a později Lentocilin S). Nyní nám bylo sděleno, že toto antibiotikum již pojišťovna neplatí a je třeba si ho v lékárně uhradit na recept.

Ptám se Vás, z jakého důvodu došlo k této negativní změně, která nutí nemocné důchodce platit si dříve pojišťovnou plně hrazenou léčbu!

Tato změna tak jde kompletně proti všem politickým deklaracím o nenavyšování spoluúčasti pacientů.

S pozdravem,

PhDr. Marcela Svitavská
Napsal(a) PharmDr. Tatiana Holubova, MHA4.2.2019 11:02
Vážená paní doktorko,

na Retarpen již manžel doplácel 49 Kč. Lék není již možno objednat, od 6/18 ukončena výroba. Od tohoto data byl Retarpenu nahrazen přípravkem Lentocilin. Prozatím není na tento preparát stanovena úhrada ze zdravotního pojištění. Jiná alternativa dané léčivé látky zatím není k dispozici.
Výhodou u tohoto léku (vzhledem k obsahu pomocné látky lidocain hydrochloridum) je zmírněna bolest při aplikaci oproti aplikaci lékem Retarpen a Benzetacil. Tuto skutečnost lékaři i pacienti přijímají pozitivně. Dotazy ohledně úhrady lze směřovat na SÚKL http://www.sukl.cz/ .

Vážená paní doktorko , lékárna všechny tyto změny terapie vždy diskutovala s danými předepisujícími lékaři na klinikách a snaží se vždy vše sjednávat v co nejlepší (terapeutický i finanční) prospěch svých pacientů.

PharmDr. Tatiana Holubová, MHA
Vedoucí nemocniční lékárny
FN BRNO
Nemocniční lékárna
Jihlavská 20
625 00 Brno

« Předchozí 1 2 3 4 33 65 97 Další »


Přidat příspěvek
Zde prosím uveďte Vaše kontaktní údaje a text příspěvku. Děkujeme.

E-mail nebude zobrazen
Ochrana proti robotům
Informace o pohotovosti v Brně a Jihomoravském kraji