Menu
Česky English Deutsch
+420 532 23 1111

Navštěvní kniha

Vážení návštěvníci internetových stránek FN Brno,

na tomto místě nám můžete sdělit veškeré pozitivní i negativní poznatky, zážitky či postřehy, se kterými jste se na pracovištích Fakultní nemocnice Brno setkali.

Vulgární a nemorální příspěvky nezveřejňujeme!

 

UPOZORNĚNÍ

Děkujeme za vaše podněty, připomínky, pochvaly či stížnosti. Upozorňujeme ale, že můžeme řešit pouze takové podněty, které přicházejí z existujících e-mailových adres. Ostatní vnímáme jako ANONYM, a proto budou z Návštěvní knihy odstraněny.

Vašimi podněty se vážně zabýváme.

Děkujeme.

 

přidat příspěvek do návštěvní knihy

 

Seznam příspěvků

Napsal(a) Jakub Kudrna6.4.2018 07:04
Dobrý den,

chtěl bych touto cestou poděkovat paní pa. Valínové Báře jak báječně 5.4.2018 provedla manželku u porodu syna Emila na Obilním Trhu. Paní Valínová ještě jednou vám moc děkuji a ať se vám ve vašem oboru stále daří a to i celému personálu a porodnici.

S úctou Jakub Kudrna
Napsal(a) Vendula Foersterová4.4.2018 15:04
Dobrý den,
můj 6ti letý syn byl hospitalizován na oddělení č. 6 -jednodení chirurgii v Dětské nemocnici.
Chci tímto poděkovat za péči a přístup sester i lékařů.
S lechkostí odbourávali strach mého syna. Vše kolem oprace nám vysvětlili a ochotně odpovídali na všechny dotazy. Vše s ochotou a profesionálním přístupem. děkuji
Napsal(a) Luboš Němec2.4.2018 16:04
Děkuji za vřelou informaci od vaší zaměstnankyně.Hledal jsem kam odvezli spolupracovníka z havárie na D1 a bylo mě sděleno že pouze rodině přitom na ni nemám kontakt. Myslím si že by ho potěšili návštěvy kolegů ale s takovým přístupem jaký je u vás tak spíš jej bude mrzet.Když jsem byl já po havárii tak kamarádům to řekli a byl jsem rád že přijeli.Tak ještě jednou díky za neochotu!!!!!
Napsal(a) Pavel Žára3.4.2018 07:04
Vážený pane,

zákon č. 372/2011, Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, přesně definuje komu, v jakém rozsahu a za jakých okolností lze poskytovat informace o osobách, kterým je poskytována zdravotní péče. Informace o tom, že je někdo hospitalizovaný, je již dle tohoto zákona právě informací o zdravotním stavu, a proto pracovnice postupovala správně. Vím, že veřejnost neposkytnutí Vámi požadované informace takto nevnímá, nicméně zdravotnické zařízení je povinné dodržovat legislativní normy. Dále je nutné mít na paměti, že ne každému je příjemné, aby jeho okolí vědělo, co se mu stalo a kde se právě nachází.

Mgr. Erna Mičudová
náměstek ředitele pro NLZP
Napsal(a) Roman Stavinoha1.4.2018 10:04
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jak je možné, že úroveň hygieny na WC na pohotovosti v Dětské nemocnici je na tak nízké úrovni? Chybí toaletní papír, mýdlo, toaleta nesplachuje! Neskutečné.
Dále bych se chtěl zeptat, proč Dětská nemocnice, jejíž spádovou oblasti je polovina JHMK, má tak špatně personálně zajištěný chod interní pohotovosti? Z toho plynou čekací doby v řadu několika hodin! S nemocným dítětem je to opravdu super!

Děkuji za odpověď.

Stavinoha
Napsal(a) Ivana Danadaki5.4.2018 10:04
Vážený pane Stavinoho,

velice nás mrzí vaše zkušenost z návštěvy Dětské nemocnice. Sociální zařízení u ambulancí LSPP je uklízeno a kontrolováno úklidovou firmou pravidelně 3x denně . Mimo tento pravidelný úklid potom ještě v případě, že personál zjistí závadu a nebo na nedostatek upozorní pacienti či jejich doprovod. Bohužel chování a přístup k vybavení Dětské nemocnice ze strany návštěvníků a to nejen na sociálních zařízeních je velmi „nestandardní“. Nezřídka se stává, že je vybavení záměrně poškozeno či zcizeno a je velmi těžké udržet především stav sociálního zařízení v alespoň uspokojivém stavu. Nicméně děkuji za upozornění a pokusíme se v této oblasti zlepšit.
Co se týká personálního zajištění lékařské pohotovostní služby, tak to je nastaveno na základě dlouhodobé monitorace průchodu pacientů těmito ambulancemi. Bohužel nárazový příchod více pacientů v určitou časovou dobu nemůžeme odhadnout ani ovlivnit.


Mgr. Erna Mičudová
náměstek ředitele pro NLZP
Napsal(a) Jan Mikloška27.3.2018 22:03
Dobrý den. Rád bych aspoň touto cestou poděkoval neurochirurgovi mudr. Eduardu Neumannovi za příkladnou péči a starostlivost. Bohužel jsem prošel už mnoha nemocnicema, ale takový přístup jsem ještě nezažil! Navíc jeho operativní zákrok mi pomohl zbavit se nesnesitelné bolesti. Vřele doporučuji!!!
PS nemohu zapomenout na tým sester, který byl na vysoké úrovni s lidským přístupem.
Napsal(a) Lisztwanová27.3.2018 15:03
Dobrý den,
ráda bych poděkovala lékařům revmatologické ambulance, zvlášť MUDr. Pískovskému za empatii a úžasný přístup při vyšetření a stanovení postupu pokračující léčby syna. Bohužel musím konstatovat, že tuto skutečnost nenaplňují jiná léčebná zařízení.
Ještě jednou DÍKY.
Napsal(a) Lucie Maňoušková24.3.2018 20:03
Dobrý den,
ráda bych velice poděkovala kolektivu lékařů a sestřiček Pek odd.JIP 46 za úžasnou péči o syna.
Musím vyzdvihnout pravidelné srozumitelné poskytováni informací o zdravotním stavu od lékařů a jejich skvělou spolupráci s hematology, kterým tímto také velice děkuji.Veškeré komplikace byly řešeny ihned a bez odkladu.
Sestřičky byly vždy empatické, milé a trpělivé. V době synova akutního zhoršení stavu neuvěřitelně pohotové a profesionální.
Moc děkujeme.
Lucie Maňoušková a syn Matyáš
Napsal(a) Lenka Hynkova21.3.2018 11:03
Děkuji moc za krásnou péči ORL oddělení 20 Dětské nemocnice. Syn se po zákroku krasne zotavil a přístup všech sester i doktorů byl super.
všem doporučuji
Napsal(a) Libuše Č.19.3.2018 09:03
Dobrý den,
ráda bych poděkovala personálu gynekologicko porodnické kliniky na Obilním trhu, zvlášť as. MUDr. Gerychové za její empatii a rychlé jednání a dále MUDr. Ošrdalové a veškerému personálu odd. 11. Na rozdíl od dětských sester na novorozeneckém odd v Bohunicích jsou to empatické a milé osoby s citlivým přístupem. Je až s podivem, že tato dvě pracoviště vlastně patří k sobě.
Napsal(a) Jana Plecháčková16.3.2018 16:03
Dobrý den,

chtěla bych touto cestou poděkovat lékařům a sestrám Gynekologicko-porodnické kliniky v Bohunicích, kde jsem 9.3. porodila dceru Nelu. Především bych chtěla poděkovat paní doktorce Jordánové, všem velmi milým a vtipným doktorkám anestezioložkám a celému teamu, který mě operoval. Díky epidurální anestezii jsem vnímala, co se na sále děje, a pamatuji si především to, že tam panovala nadstandardně příjemná a přitom profesionální atmosféra.
Dále bych chtěla za péči poděkovat teamu lékařů a sester odd. šestinedělí a neonatologie. Jmenovitě bych ráda vyzdvihla práci sestřičky Malinkové z novorozeneckého odd., kterou jsem znala už z kurzu kojení, kde nám poskytla mnoho užitečných rad, takže jsem už před porodem věřila, že kojení zvládnu. Paní Malinková mi též velmi pomohla přímo v porodnici, kdy jsem se bála, že nás nepustí domů, protože se dcera po proplakané noci nechtěla rozkojit. Díky trpělivému a velmi lidskému přístupu p. Malinkové jsem ale vše zvládla a mohla týž den odejít domů.

« Předchozí 1 2 3 4 31 62 92 Další »


Přidat příspěvek
Zde prosím uveďte Vaše kontaktní údaje a text příspěvku. Děkujeme.

E-mail nebude zobrazen
Ochrana proti robotům
Informace o pohotovosti v Brně a Jihomoravském kraji