Menu
Česky English Deutsch
+420 532 23 1111

Navštěvní kniha

Vážení návštěvníci internetových stránek FN Brno,

na tomto místě nám můžete sdělit veškeré pozitivní i negativní poznatky, zážitky či postřehy, se kterými jste se na pracovištích Fakultní nemocnice Brno setkali.

Vulgární a nemorální příspěvky nezveřejňujeme!

 

UPOZORNĚNÍ

Děkujeme za vaše podněty, připomínky, pochvaly či stížnosti. Upozorňujeme ale, že můžeme řešit pouze takové podněty, které přicházejí z existujících e-mailových adres. Ostatní vnímáme jako ANONYM, a proto budou z Návštěvní knihy odstraněny.

Vašimi podněty se vážně zabýváme.

Děkujeme.

 

přidat příspěvek do návštěvní knihy

 

Seznam příspěvků

Napsal(a) Eliška Borecká11.12.2018 07:12
Před 3 týdny jsem v Bohunicích porodila dceru a moc bych chtěla poděkovat za naprosto skvělý přístup porodní asistentky Ivety Staňkové, uměla skvěle podpořit, poradit a byla velmi příjemná.

Dále bych moc chtěla poděkovat laktační poradkyni paní Malínkové, to je ztělesněný anděl...na oddělení šestinedělí jsem se bohužel setkala s přinejmenším dosti nevlídném jednání některých sester, co se kojení týče a velmi snadným a rychlým způsobem tam nejen mě, ale i ostatní maminky (prvorodičky) dokázaly znejistět, ne-li úplně potopit.
Paní Malínková byla velmi vstřícná, trpělivě vše vysvětlovala, předvedla a kojení se nakonec zdárně rozběhlo. Takových lidí by mělo být více!
Napsal(a) Mgr. Josef Škoda10.12.2018 10:12
Dobrý den,
chtěl bych vyjádřit poděkování pracovníkům oddělení ORL FN Brno za péči během hospitalizace na lůžkovém oddělení. Především lékařkám a lékařům za jejich lékařské výkony, sestřičkám na lůžkovém oddělení a na JIPce za ošetřování a následnou péči, sanitářkám za jejich „týlové“ zabezpečení.
Je zřejmé, že ORL je výborně fungující celek, což potvrzovali také mnozí pacienti z oddělení, se kterými jsem mluvil. Sice jsme se každý zaobírali svými problémy, ale každému byla poskytnuta odborná, propracovaná a důsledná péče.
Děkuji, za sebe a další, kteří mají podobný názor.
Josef Škoda
Napsal(a) Gabriela Jurníková10.12.2018 04:12
Dobrý den, moc bych chtěla poděkovat sestřičkám a lékařům z odd. jednodenní chirurgie, kde jsem byla s dvouletým synem hospitalizována. Sestřičky byly moc milé, ochotné a jejich přístup k malým pacientům byl vynikající. Za dárek v podobě prasátka Peppi moc děkuji, stala se velmi oblíbenou. Ještě jednou moc děkujeme.
Napsal(a) Martin Janicek27.11.2018 15:11
Moc dekuji personalu oddeleni Chirurgicke kliniky za jejich pomoc a pristup.
Napsal(a) Jana Daňková23.11.2018 20:11
Dobrý den,
Před několika týdny jsme u vás byli na vyšetření spojené s odběry krve. Syn měl veliký strach a tak od jedné ze sestřiček dostal plyšového medvídka, kterého si směl odnést domů. Tato hračka se pro něj stala naprosto nejoblíbenější a na odběry má díky ni krásné vzpomínky. Ráda bych vám za to touto cestou poděkovala a věnovala hračky vaši nemocnici právě pro tyto účely. Je to možné? Na koho se prosím mohu v této věci obrátit? Děkuji Daňková
Napsal(a) Mgr. Barbora Doležalová18.11.2018 19:11
Dobrý den, ráda bych touto cestou ještě jednou velice poděkovala veškerému personálu vašeho porodnického centra v Brně Bohunicích. Od porodu, přes péči o mne až po péči o miminko, všude jsem se setkala s profesionálním, pečlivým, velice příjemným a ohleduplným přístupem. Velice děkuji za všechny rady, zvláště pak paní Malinkové z neonatologického oddělení, díky které jsme překonaly prvotní potíže s kojením! Se srdečným díky Mgr. Barbora Doležalová
Napsal(a) Markéta Marečková4.11.2018 17:11
Dobrý den, moc bychom chtěli poděkovat sestřičkám a lékařům z odd. jednodenní chirurgie, kde jsem byla s osmiletým synem hospitalizována. Sestřičky byly moc milé a jejich přístup k malým pacientům byl vynikající. Nemocnice Vyškov by si měla vzít příklad. Ještě jednou moc děkujeme.
Napsal(a) Antonie Lacková4.11.2018 11:11
Krásný nedělní den.Jsem zde dnes hospitalizována 20 den na rehabilitačním lůžkovém oddělení.Ráda bych touto cestou poděkovala veškerému personálu za opravdu perfektní přístup, který je nejen profesionální, ale i velice lidský.Tyká se to nejen lékařů, sestřiček,ale i veškerého pomocného personálu.V tomto neustálém stresu jsou stále usměvaví.Podekovani patří i kuchyni.Strava je chutná.Smekám přede všemi.
Napsal(a) Kateřina Hambálková24.10.2018 16:10
Dobrý den, dne 22.10.2018 jsem byla ve FN Brno Bohunice na operaci žlučníku. Chtěla bych moc poděkovat celému personálu chirurgické kliniky v 6.NP lůžkové oddělení A za profesionální a laskavý přístup. Byla jsem s hospitalizací na tomto oddělení velice spokojena.
Obzvláště bych ale chtěla poděkovat Mudr. Martinovi Šefčíkovi z anesteziologie, který mě na operačním sále uspával. Měla jsem hrozný strach a díky jeho přístupu jsem ho mít přestala. Pane doktore, ani nevíte, jak jste mi tím, co jste mi řekl pomohl. Moc Vám děkuji!! Hambálková
Napsal(a) Mgr. Marie Pospíšilová23.10.2018 10:10
Chtěla bych velice poděkovat veškerému zdravotnickému personálu na oddělení č. 20 ORL, kde jsme byli přijati 14. října na implantaci BAHA systému. Chtěla bych především velice poděkovat MUDr. Hošnové za její indikaci, MUDr. Uríkovi za jeho naprosto profesionální provedení operace a velmi lidský a milý přístup k malým pacientům na oddělení.
Také bych chtěla velice poděkovat všem sestřičkám z oddělení, které byly vždy milé, usměvavé, empatické a ochotné, díky nimž si náš syn pobyt v nemocnici skutečně, v naprosto kladném slova smyslu, užil. Velké poděkování patří také nezdravotnickému personálu, protože díky ochotě paní učitelky a vychovatelek synovi šestidenní pobyt v nemocnici uběhl jako voda. Velice všem děkuji, jste úžasní a jen tak dál.
Napsal(a) Denisa Zemánková18.10.2018 16:10
Dobrý den,
Dne 18.10.2018 jsme přišli se synem na plánované vyšetření - irigografii na rentgenové pracoviště Dětské nemocnice. Vyšetření se bohužel nepodařilo provést, protože syn nespolupracoval a bránil se. Velmi negativně na nás zapůsobila sestra z rentgenu, která nechápala, že 4leté dítě, které má za sebou navíc mnoho operací a nepříjemných zákroků, se bojí, pláče a nespolupracuje. Sestra na syna řvala, ať přestane křičet a chovala se k němu naprosto neprofesionálním a neetickým způsobem. Dle mého názoru by měli zaměstnanci nemocnice očekávat, že takto malé děti nebudou příliš spolupracovat, obzvláště při nepříjemných vyšetřeních, a měli by být vyškoleni, jak s nimi jednat empaticky. Křičení a hrubé chování k tomutu druhu komunikace určitě nepatří. Tato sestra ještě více prohloubila synovo trauma ze zdravotnických pracovníků a bude těžké ho tohoto zážitku zbavit.

Chtěla bych podotknout, že pravidelně docházíme na dětskou chirurgii, a tam jsem se s podobným jednáním nesetkala, naopak jsme spokojeni s poskytovanou péčí i lidským přístupem k pacientovi.

Dnešní zážitek na rentgenu se mnou hluboce otřásl, a domnívám se, že takovéto chování do dnešní doby nepatří. Pokud tedy někteří zaměstnanci FN Brno nejsou proškoleni, jak jednat s dětmi - pacienty, prosím, aby tento nedostatek byl napraven, aby další pacienti a rodiče nemuseli snášet nedůstojné zacházení od zdravotníků.

S pozdravem, Denisa Zemánková
Napsal(a) Pavel Žára23.10.2018 09:10
Věc: stížnost paní Denisy Zemánkové ve věci ambulantního skiaskopického vyšetření

Vyšetření/ošetření nespolupracujících ambulantních pacientů, zvl. dětských, za přítomnosti zákonných zástupců/rodičů může být vždy pro všechny zúčastněné stresující a potenciálně konfliktní.
Tak tomu bylo i v předmětném případě. Na straně pacienta/dítěte strach z prováděných výkonů, na straně ošetřujícího/vyšetřujícího personálu snaha o provedení požadovaného dle postupů lege artis, mnohdy “za každou cenu“.
V každém případě je k úspěchu třeba maximální spolupráce všech zúčastněných – dítěte, doprovázejících rodičů a v neposlední řadě i personálu.
Ne vždy se tyto předpoklady podaří naplnit.
Tak se i stalo v tomto případě.
Proto je vždy vhodné na základě vývoje situace během přípravy na vyšetření/ošetření zvážit, zda má být vůbec v tomto úkonu pokračováno.
Zaměstnanci KDR budou v tomto smyslu poučeni, a to i tak, že lze empatickým způsobem vyšetření nespolupracujícího ambulantního pacienta/dítěte odmítnout a navrhnout další možný postup.
Na straně vyšetření indikujícího lékaře je vždy na zvážení, při znalosti psychického statutu pacienta, zda požadované vyšetření je možné provést v tzv. ambulantním režimu nebo za hospitalizace, při současné řádné přípravě pacienta.

doc. MUDr. Jarmila Skotáková, CSc.
za vedení KDR

« Předchozí 1 2 3 4 33 64 96 Další »


Přidat příspěvek
Zde prosím uveďte Vaše kontaktní údaje a text příspěvku. Děkujeme.

E-mail nebude zobrazen
Ochrana proti robotům
Informace o pohotovosti v Brně a Jihomoravském kraji