Menu
Česky English Deutsch
+420 532 23 1111

Navštěvní kniha

Vážení návštěvníci internetových stránek FN Brno,

na tomto místě nám můžete sdělit veškeré pozitivní i negativní poznatky, zážitky či postřehy, se kterými jste se na pracovištích Fakultní nemocnice Brno setkali.

Vulgární a nemorální příspěvky nezveřejňujeme!

 

UPOZORNĚNÍ

Děkujeme za vaše podněty, připomínky, pochvaly či stížnosti. Upozorňujeme ale, že můžeme řešit pouze takové podněty, které přicházejí z existujících e-mailových adres. Ostatní vnímáme jako ANONYM, a proto budou z Návštěvní knihy odstraněny.

Vašimi podněty se vážně zabýváme.

Děkujeme.

 

přidat příspěvek do návštěvní knihy

 

Seznam příspěvků

Napsal(a) Jana Peštová8.8.2018 19:08
Ráda bych poděkovala MUDr. Turkovi z chirurgické ambulance dětské nemocnice, u kterého jsme dnes byly s dcerou na kontrole zlomeniny prstu. Navzdory tomu, že jsme přišly nevhod v odpoledních "pohotovostních" hodinách, choval se k nám mile a zároveň dostatečně rozhodně na to, aby v nás vzbudil důvěru v jeho lékařské schopnosti. Kromě toho vše vysvětlil, pacient pro něj byl důstojným partnerem - díky!
Napsal(a) Monika Mechová1.8.2018 17:08
Dobrý den, chtěla bych poděkovat za pozitivní zkušenost s oddělením 69 Dětské nemocnice. Byli jsme přijati se synem 3roky pro akutní obstrukční bronchitidu a těžkou dušnost. Sestry i lékaři velmi ochotní a milí, když mě malý pozvracel, sestrička mi půjčila vlastní oblečení, protože erár na dospělé nemají. Žádné miminko nenechaly sestry vyplakat, nosili je a chovali, když maminka nebyla k dispozici (jídlo, sprcha), s mým kloučkem si hrály, když jse potřebovala na chvilku odejít apod. Krásně vybavená herna, kde jsme si mohli půjčit hromadu hraček. Jen jídlo je tragédie ;-) Ale to je jiná kapitola. Takže za mě fajn :-) Moc děkuji všem sestrám a lékařům. Monika a Jeníček
Napsal(a) Augusta Jaroslav31.7.2018 20:07
Poděkování týmu lékařů a sester urologické kliniky. Od 25.7. do 28.7. 2018 jsem byl hospitalizován na urologii,odd.B.,s ledvinovou kolikou.
Akutně mě vyšetřila MUDr.Limová,její přístup byl vysoce profesionální a citlivý.Na odd.B.,jsem byl v péči
lékařů MUDr.Wasserbauer,MUDr.Limová,MUDr.Jenčová.Moc děkuji za jejich citlivý a profesionální přístup a péči,jsou skvělý tým,patří jim úcta a hluboká poklona,s jakou péčí se věnovali nejen mě,ale i ostatním pacientům.
Práce sestřiček,mimořádná...empatie,profesionalita,skvělý tým...poklona,hluboká úcta.....nevím,jak poděkovat...
Všem moc děkuji.
S pozdravem vděčný pacient
Augusta Jaroslav
Napsal(a) Veronika Petříková24.7.2018 16:07
Dobrý den,
Dnes jsme se synem absolvovali vyšetření v pavilonu N - nukleární medicíny naše zkušenosti s personálem jsou více než výborné jsme naprosto spokojeni s chováním sester a přístupem vyšetřujícího lékaře. Oceňujeme profesionální přístup k nám i našemu tříletému synovi . Děkujeme Petříkovi
Napsal(a) Simona Škarvadová4.7.2018 19:07
Dobrý den všem!,

dnes, 4.7.2018, jsem byla ve fakultní nemocnici na kontrole s okem, které mi v únoru operoval pan doktor Marek Michalec, kterému bych velice ráda poděkovala za ochotu, velkou šikovnost, a velmi příjemné a profesionální jednání. Ačkoliv se oční oddělení nachází, až v 16 poschodí nemocnice a
dnes musel se mnou cestovat i můj osmiletý syn, který se velmi bojí cestovat výtahem, byla jsem nucena "odchytnout" jednu velice milou blonďatou paní, která cestovala výtahem dolů, poprosila jsem jí, zda by s námi nemohla ještě cestovat jednou nahoru a vysvětila jí důvod. Paní je z odd. psychiatrie a jmenuje se Milena L. Příjmení jsem si už nezapamatovala a dala mému synovi ledňáka Míšu na uklidnění. I této milé paní patří můj velký dík!!!.Byla bych ráda, aby tito dva Vaši zaměstnanci byli
odměněni. Velmi Vás o to prosím.

Zdravím a krásné léto všem!
Simona Škarvadová
Napsal(a) Lucie Večeřová2.7.2018 19:07
Dobrý den,

ráda bych touto cestou poděkovala celému zdravotnickému týmu Porodního sálu - pracoviště Bohunice, kde se narodila naše dcera Verunka. Velké díky patří porodní asistentce Dáši Schořové za úžasný a klidný přístup při porodu, profesionalitu, podporu a empatii. A dále bych chtěla poděkovat dětským sestřičkám z novorozeneckého oddělení, zejména sestřičce Iloně Malinkové, která nám s dcerou moc pomohla při kojení, velmi ochotně se nám opakovaně věnovala vždy s úsměvem a přátelskou energií. :)

Děkujeme Večeřovi
Napsal(a) Jitka Hladíková2.7.2018 09:07
Dobrý den, ráda bych touto cestou poděkovala MUDr. Macků, MUDr. Schüllerovi a MUDr. Fráňové z revmatologické ambulance za dlouholetou, odbornou péči se kterou přistupovali k léčbě mého syna, i za profesionální, vstřícný přístup k celé rodině. Mé poděkování patří i sestřičkám z kardiologického oddělení. Děkuji.
Napsal(a) Pavel Veselý30.6.2018 17:06
Touto chci poděkovat sestře Daně Kuderové z arytmologické ambulance za ochotu a profesionální přístup při řešení mého problému.
Pavel Veselý z Třebíče
Napsal(a) Markéta Mišáková27.6.2018 22:06
Dobrý den, ve dnech 19.6.- 23.6. byla má 1, 5 roční dcera hospitalizovaná na oddělení - Popálenin a plastické chirurgie. Tímto velmi srdečně děkuji veškerému personálu uvedeného oddělení, za nesmírně laskavý, citlivý a lidský přístup. V jisté nejmenované nemocnici ji denně chtěli dávat do celkové narkózy, kvůli převazu. U vás to šlo splavně, bez nervů a s úsměvem. Děkuji vám všem. Největší dík patří panu přim. MUDr. Ivanu Suchánkovi. Také bych chtěla poděkovat sestře Evě Prušové, která byla vždy ochotná a usměvavá a díky které jsem zvládla pobyt i já v naprosté pohodě. Srdečně vám všem děkuji, jste úžasní. Markéta Mišáková
Napsal(a) Mirka Prokešová25.6.2018 22:06
Dne 23.6.2018 jsem dorazila s 5 letou dcerou na pohotovost s podezřením na angínu.Nevím jestli paní doktorka, která nas přijímala byla přepracovaná,ale její chování k dětskému pacientovi je pro mě velice nepřijatelné a pevně věřím, že se takto neděje i na jiných odděleních dětské nemocnice. Už když jsme vešly do ordinace byla velice nepříjemná a doposud klidná dcera začala plakat.Poté ji poslechla a řekla doslova"počkej až se ti budu dívat do krku, to teprve budeš řvát"a poté vyzvala sestru, která malou pevně chytila za ruce a hlavu a rvala ji dřevěnou špachtli do krku..do té doby jsme u naší obvodní doktorky nikdy nemuseli dítě takto nasilně držet při běžné prohlídce krku, malá vždy ochotně krček ukázala, ale myslím, že po této zkušenosti bude delší dobu trvat, než ji k tomu opět přesvědčím..Jsem asi naivní ale opravdu bych očekávala profesionální přístup lékaře především v těchto pro dítě stresujících situacích...
Napsal(a) Pavel Žára26.6.2018 09:06
Dobrý den,
dovolte, abych reagoval na Váš podnět týkající se ošetření dítěte na LSPP. Stěžujete si na nevhodné chování lékařky při vyšetření přímo v ordinaci. V tento den sloužily ve dne 3 lékařky a v noci 2 lékařky. Všechny tyto lékařky lze považovat za zkušené pediatry. Vzhledem k nekonkretizování dotyčné vyšetřující lékařky se nelze proto vyjádřit konkrétně k určité osobě.
Vždy záleží na momentální reakci dítěte. Lékaři je jasné, že vyšetření musí provést, aby stanovil diagnózu a léčbu. Pokud dítě nespolupracuje a to z různých důvodů, pak nezbývá, než využítí zkušenosti lékaře. Některému lékaři se daří tyto situace zvládat excelentně a některému hůře.
Pokud se týká formulace „… počkej až se Ti budu dívat do krku ….to budeš teprve řvát!“ -tak to je ze strany lékaře samozřejmě špatně.
Řízením služby LSPP se snažíme jako vedení PAČ zabývat odpovědně, ale bohužel zájem o zajištění této péče je ze strany lékařů minimální. Na základě Vašeho upozornění bude nevhodný přístup lékařky a ostatního personálu projednán a doufám, že mé upozornění všem lékařům LSPP zamezí opakování nevhodného přístupu k dětskému pacientovi.

Prim. MUDr. Milan Horák
PAČ FN Brno
Napsal(a) Alena Přikrylová18.6.2018 13:06
Dne 14.6.v noci,jsem byla s velkými bolestmi v pravé noze vyšetřena na urgentním příjmu.Pacient zde má pocit,že opravdu obtěžuje.Vedle mě dovezli starší paní,po otázce jaké bere léky a na co je alergická,řekla sestře,že má vše napsané na lístečku v kabelce...reakce sestry,cituji,Já se jí tam hrabat nebudu.Ještě se něco stane a bude to na mě.Pak komentáře tipu:ať lidí neotravují,A že by měli být zakázané seriály tipů Ordinace v růžové.zahr. a Modrý kód.Opravdu se to v noci na pohotovosti nehodí.Byla jsem tedy vyšetřena,byla mi dána kapačka,vydána zpráva,recept a žádanka a byla jsem poslána domů.Po třech dnech brání aulinu,opět v noci nesnesitelná bolest,nemohla jsem a nohou vůbec pohnout.Opět urgentní příjem.Kapačka mi byla podána na lehátku v průvanu na chodbě,kde jsem minimálně 1,5hodiny ležela,bylo mi opravdu chladno,až paní uklízečka mi aspoň zavřela dveře,spojující chodby.Nejvíce sestru zajímal registrační poplatek a tak po vylákání kapičky,jsem slezla s velkými problémy z lehátka a šla jsem koupit kupón.Co kdybych náhodou nezaplatila!!!To bylo 4.30 ráno.Paní doktorka mi objednala sanitku na odvoz,ale bohužel až na 7hodinu.To,ale celkem chápu,ne.Jste Taxi služba.Sanitku jsem nakonec odmítla,na záchodě jsem se převlékl,naštěstí mi dcera dala do kabelce rifle a ponožky.A odešla jsem z nemocnice s pláčem a jak spráskaný pes.Šla jsem na autobus.Můj nejhorší zážitek!!!!

« Předchozí 1 2 3 4 32 63 94 Další »


Přidat příspěvek
Zde prosím uveďte Vaše kontaktní údaje a text příspěvku. Děkujeme.

E-mail nebude zobrazen
Ochrana proti robotům
Informace o pohotovosti v Brně a Jihomoravském kraji