Menu
Česky English Deutsch
+420 532 23 1111

Navštěvní kniha

Vážení návštěvníci internetových stránek FN Brno,

na tomto místě nám můžete sdělit veškeré pozitivní i negativní poznatky, zážitky či postřehy, se kterými jste se na pracovištích Fakultní nemocnice Brno setkali.

Vulgární a nemorální příspěvky nezveřejňujeme!

 

UPOZORNĚNÍ

Děkujeme za vaše podněty, připomínky, pochvaly či stížnosti. Upozorňujeme ale, že můžeme řešit pouze takové podněty, které přicházejí z existujících e-mailových adres. Ostatní vnímáme jako ANONYM, a proto budou z Návštěvní knihy odstraněny.

Vašimi podněty se vážně zabýváme.

Děkujeme.

 

přidat příspěvek do návštěvní knihy

 

Seznam příspěvků

Napsal(a) Alena Přikrylová18.6.2018 13:06
Dne 14.6.v noci,jsem byla s velkými bolestmi v pravé noze vyšetřena na urgentním příjmu.Pacient zde má pocit,že opravdu obtěžuje.Vedle mě dovezli starší paní,po otázce jaké bere léky a na co je alergická,řekla sestře,že má vše napsané na lístečku v kabelce...reakce sestry,cituji,Já se jí tam hrabat nebudu.Ještě se něco stane a bude to na mě.Pak komentáře tipu:ať lidí neotravují,A že by měli být zakázané seriály tipů Ordinace v růžové.zahr. a Modrý kód.Opravdu se to v noci na pohotovosti nehodí.Byla jsem tedy vyšetřena,byla mi dána kapačka,vydána zpráva,recept a žádanka a byla jsem poslána domů.Po třech dnech brání aulinu,opět v noci nesnesitelná bolest,nemohla jsem a nohou vůbec pohnout.Opět urgentní příjem.Kapačka mi byla podána na lehátku v průvanu na chodbě,kde jsem minimálně 1,5hodiny ležela,bylo mi opravdu chladno,až paní uklízečka mi aspoň zavřela dveře,spojující chodby.Nejvíce sestru zajímal registrační poplatek a tak po vylákání kapičky,jsem slezla s velkými problémy z lehátka a šla jsem koupit kupón.Co kdybych náhodou nezaplatila!!!To bylo 4.30 ráno.Paní doktorka mi objednala sanitku na odvoz,ale bohužel až na 7hodinu.To,ale celkem chápu,ne.Jste Taxi služba.Sanitku jsem nakonec odmítla,na záchodě jsem se převlékl,naštěstí mi dcera dala do kabelce rifle a ponožky.A odešla jsem z nemocnice s pláčem a jak spráskaný pes.Šla jsem na autobus.Můj nejhorší zážitek!!!!
Napsal(a) Magdaléna Čuhelová18.6.2018 08:06
Dobrý den,
chtěla bych touto cestou poděkovat pracovníkům Cirurgické ambulance dětské nemocnice v sobotní službě (16.6.) za skvělou péči o moji dceru. Také děkuji všem na Chirurgickém oddělení 8 a JIP 10.
Magdaléna Čuhelová
Napsal(a) Vlasta Zourkova10.6.2018 15:06
Dobrý den,mám 15 měsíční dceru. Narodila se nám s rozštěpem měkkého patra. V první řadě bych chtěla vyslovit velké děkuji panu doktorovi Martinu Fialovi. Ani to děkuji je pro nás nedostatečné za to jakou odvedl práci,za to jak se k nám úžasně choval,všechno nám vysvětloval,chodil si pravidelně dceru kontrolovat při hospitalizaci a tak bych mohla dál pokračovat. Opravdu skvělí doktor se srdickem na správném místě. Dále jsme měli dceru uloženou na Jip po zákroku. Chápu,že všude jsou návštěvní hodiny,ale mě jako její maminku by měli pustit za dcerou. Ostatní výtky k personálu na Jip neberu zas tak důležitě. Po přeložení na oddělení jsem s personálem byla velmi spokojena,sestřičky úžasný,ochotný.
Při další návštěvě jsme byli hospitalizováni na oddělení neurologie. Personál v pořádku,ošetřující lékařka trošku nesrozumitelne vysvětlila výsledek zákroku,ale jinak velmi milá a ochotná. Měla jsem na pokoji maminku s chlapečkem,která si tam dělala co chtěla,nechávala věčně dítě samotné,které strašně ječelo a plakalo az jsem po par dnech byla opravdu naštvaná,tak sestra dostatecne maminku napomenula,ale jinak k tomu rušení na pokoji nebrali ohled. Jinak jsem s touto nemocnicí velmi spokojená,vše přehledné,všichni ochotní. Nikam jinam bych s dcerou nešla. Děkujeme za vaši péči
Napsal(a) Dagmar Jurišová7.6.2018 14:06
Dobrý den,
včera 6.6. ve vaší nemocnici náš 4 letý syn podstoupil adenotomii. Nejdříve musím velmi pochválit veškerý personál, lékařku, sestřičky a ostatní pomocný personál. Všichni velmi milí, vstřícní, vše nám bylo vysvětleno, poskytnuto. Měli až neuvěřitelnou trpělivost s dětmi, které to nezvládaly úplně statečně :-). Jednu velkou nevýhodu náš pobyt ovšem měl. Bylo nás 5 dětí a 5 rodičů na jednom pokoji, který byl přehřátý, bez možnosti odejít jinam v případě, kdy se některé dítě zrovna budilo z narkózy, nebo mu byl prokapáván nosík. A to jsme dle sester měli štěstí, mělo nás být 7! Věřte, že to u nejméně dvou dětí probíhalo soustavně velmi dramaticky. Takže když už konečně jedno dítě usnulo, druhé ho okamžitě vzbudilo svým silným pláčem, zvracením, dávením. Celkově mi není jasné, proč musí 5 dětí a jejich rodičů tohle podstupovat. Ve chvíli, kdy se zrovna jeden chlapec rozhodl že vyburcuje i patro pod námi a řval a dávil se, jsem vynesla své dítě, které už nabíralo na pláč ven na chodbu, aby se zklidnil, ale to prý nelze. Proč v roce 2018 nemůže mít dítě po zákroku a narkóze o trošku důstojnější podmínky? Třeba jen nevidím další okolnosti proč, je nutné to dělat tímto způsobem.
Napsal(a) Pavel Žára8.6.2018 07:06
Dobrý den,
milá maminko, dítě u nás po operaci má zcela odpovídající důstojné podmínky a pokud byla nemocnice postavena původně jen pro děti bez rodičů, tak vycházíme z takového stavu jaký je. Kromě toho nejdůležitější na celém pobytu je to, že se o dítě starají vysoce erudovaní profesionálové, což je pro bezpečnost dítěte, jak jistě sama uznáte, to nejdůležitější.

Prof. Mudr. Ivo Šlapák, CSc.
Přednosta Kliniky dětské ORL
LF MU a FN Brno
Napsal(a) Vendula Machová4.6.2018 22:06
Dobrý den,

chtěla bych touto cestou moc poděkovat celému zdravotnickému týmu Porodního sálu - pracoviště Bohunice, kde přišel na svět náš syn Daniel. Největší díky patří porodní asistentce Bc. Michaele Rossmannové za úžasný přístup při porodu, profesionalitu, podporu a empatii. A dále bych chtěla poděkovat dětským sestřičkám z novorozeneckého odd., zejména sestřičce Iloně Malinkové za pomoc při péči o syna, kterou prováděla vždy s úsměvem :-)
S pozdravem Machovi
Napsal(a) Tereza Průdková30.5.2018 22:05
Dobrý den, ráda bych touto cestou poděkovala zdravotnickému personálu Kliniky dětské ORL. Byla jsem hospitalizována se synem (měl v té době 11 měsíců), který podstoupil operační zákrok v celkové narkóze. Velký dík patří také sestřičce, jejíž jméno jsem si bohužel nezapamatovala, která chodila syna noc po operaci kontrolovat každou hodinu (měl menší problémy s dýcháním po intubaci). Po celou dobu našeho pobytu jsem nenarazila na neochotu nebo špatnou náladu ze strany zaměstnanců kliniky. Když jsem se zeptala, dostalo se mi odpovědi, když jsem něco potřebovala, bylo mi vyhověno. Na celém oddělení panovala pohodová atmosféra a přístup sestřiček i doktorů k dětem byl ukázkový. Všem moc děkuji a chci říct, že si velice vážím Vaší práce.
Napsal(a) Kristýna Dvořáková20.5.2018 20:05
Tímto bych velmi ráda poděkovala zaměstnancům Kliniky dětské chirurgie, ortopedie a traumatologie, zejména Prof.Mudr. Ladislav Plánkovi, Ph.D. a MUDr. Bronislavu Hniličkovi a personálu, který se postaral o mého syna dne 18.4.2018. Syn byl operován bezprostředně po úrazu, který utrpěl jako účastník dopravní nehody. Velký dík patří i citlivým a hodným sestřičkám, které se o syna staraly na oddělení při hospitalizaci.
Napsal(a) Martin Brychta13.5.2018 01:05
Dobrý den jsem velice nespokojen zdravotní zařízení se snažím použít až na poslední chvíli jsem člověk který platí zdravotní pojištění řádně jsem OSVČ ,tato chvíle přišla včera 12.5.2018.vrátil jsem se z výletu a začla mne bolet pravá noha začlo to od prstu a stěhovalo se to, do tří dnů aš po achilovku uš to fakt bolelo a tak jsem po třech dnech bolestí teda navštívil nemocnici ,,dočkal jsem se na chir .,ambulancí s arogancí a neschopností.po prvotním vyšetření pana doktora který hledal v knize diagnozu jsem byl vrácen do čekárny s tím že příjde ortoped ,,hodina ,,,dvě ,, nic
po otázce paní znechucené sestře která celé ty dvě hodiny projížděla internet a hledala si dovolenou (ani si nezavřela dveře)jsem byl upozorněn že ,,my jsme vám to říkaly že jsou ortopedi pomalí,,po této hlášce jsem odkulhal a odjeli jsem do jiného zdravotního zařízení prosím o zjednání nápravy a zprávu o informaci proč takovéto situace nastávají děkuji Martin Brychta tel 602565637 e mail martinbrychta@seznam.cz
Napsal(a) Zuzana Svobodová5.5.2018 22:05
Budou to již 3 roky (konkrétně 11.4.2018), kdy mi tým lékařů v Fn Bohunice na Neurochirurgii ZACHRÁNIL ŽIVOT! A to bez nadsazky. Díky nim a naprosto dokonalému přístupu všech lékařů a sester, jsem zcela zdrava a funguji -ŽIJU! Mám 2 male deti a díky nim mužu byt s nimi a radovat se. Smekám! S velkou úctou Zuzana Svobodová
Napsal(a) Ivana Klusáčková4.5.2018 09:05
Dobrý den,

chtěla bych touto formou moc poděkovat za neskutečnou péči o maminku , paní Sotolářovou.
Maminka je po několika operacích - byla jí provedena stomie tenkého střeva. Vzhledem k problémům , které se vyskytly , byla maminka na oddělení ORIM II - zde péče opravdu úžasná, sestřičky milé, vstřícné, ochotné , to stejné lékaři - péče na vysoké úrovni. také přístup k nám - vždy ochota podat informace o zdravotním stavu. Následně byla maminka na oddělení JIP 1 - a musím opět jen chválit. Sestřičky na tomto oddělení vždy usměvané, ochotné , trpělivé ....
A nyní je maminka na oddělení Chirurgie A - a nezbývá, než opět chválit. Pro milé sestřičky nic není problém, vždy jsou ochotné , milé a vždy s úsměvem. A péče lékařů výborná. Mohu posoudit, neboť maminka byla krátký čas u Milosrdných bratří a přístup a péče zde je nesrovnatelná. Všem, kteří se o maminku starali a dosud starají,chci touto cestou moc a moc poděkovat a popřát hodně zdraví a hodně uzdravených a spokojených pacientů. Děkuji všem . Ivana Klusáčková
Napsal(a) Alžběta Fruhvírtová27.4.2018 17:04
Dobrý den, Byla jsem se svým ani ne 3 letým synem na oddělení ortopedie, na jednoddení operaci v celkové narkoze, při hledání termínu , jsem byla ubezpečena, že pokud to jen trochu půjde, budu se svým synem na pokoji i přes noc, ale při přijetí, kdy už se tedy nedalo, tento termín, zrušit, a člověk je nějak " přichystaný" na nemocnici mi zdělili, že musím na ubytovnu....což byl první šok, dobře, zkousnete to, chápete to, ale poté co jste přijata s dítětem na oddělení, dostáváte se do kolotoče postupných ústupků, že k vám nikdo nesmí, že k posteli smí jen dva lidi, a podobně....chápu , že pokoje nejsou příliš veliké, ale opravdu se mi nelíbilo, že vyhazují od postýlky syna otce, nebo matku, jen aby tam byl jen jeden rodič, nikoho jsme nerušili, ano nebyly návštěvní hodiny, ale manžel jindy nemohl dojít, a potřebovala jsem s ním chvilku být, mluvit, probrat další chod domácnosti...Ale nejvíce se mi nelíbil přístup sester ( asi některých) , nebo v to alespoň doufám, když ráno jako matka, takto malého dítěte , které si sotva řekne na nočník, má po operaci, mezi cizími lidmi, příjdu o pár minut dřív, než je "povoleno" matkám na celodenní pobyt, a nechtějí vás za ním pustit, vy čekáte na chodbě, pár metrů od dítěte, které může plakat, chtít se vyčůrat, být s váma a vy s ním, opravdu si myslím, že by se v těchto případech, kdy je dítě ještě poměrně malé, ale už není kojící, měl brát ohled a pro nějakou tu minutku, ale i třeba hodinu, pokud se třeba dítě doma budí okolo 5 ráno, by k takovému dítěti měl být přístup povolen. Jinak jsem s přístupem, péčí , hlavně mladších sester spokojená...

« Předchozí 1 2 3 4 32 62 93 Další »


Přidat příspěvek
Zde prosím uveďte Vaše kontaktní údaje a text příspěvku. Děkujeme.

E-mail nebude zobrazen
Ochrana proti robotům
Informace o pohotovosti v Brně a Jihomoravském kraji