Menu
Česky English Deutsch
+420 532 23 1111

Navštěvní kniha

Vážení návštěvníci internetových stránek FN Brno,

na tomto místě nám můžete sdělit veškeré pozitivní i negativní poznatky, zážitky či postřehy, se kterými jste se na pracovištích Fakultní nemocnice Brno setkali.

Vulgární a nemorální příspěvky nezveřejňujeme!

 

UPOZORNĚNÍ

Děkujeme za vaše podněty, připomínky, pochvaly či stížnosti. Upozorňujeme ale, že můžeme řešit pouze takové podněty, které přicházejí z existujících e-mailových adres. Ostatní vnímáme jako ANONYM, a proto budou z Návštěvní knihy odstraněny.

Vašimi podněty se vážně zabýváme.

Děkujeme.

 

přidat příspěvek do návštěvní knihy

 

Seznam příspěvků

Napsal(a) Daniela20.11.2017 19:11
Dobrý den, byla jsem na vyšetření a jsem znechucená chováním personálu!!! Nešlo vůbec o mě ale o starého pána, který ležel má chodbě celou tu dobu co jsem chodila po vyšetřeních a čekala v čekárně asi 4 - 5 hoď. Starý pán, který nejspíš ani neviděl nemohl se hýbat PROSIL aby mu dali napít, aby ho posunuli protože byl přeležený atd.. a sestry kolem něj chodí a dělají, že neslyší??? Co je tohle za chování?? Proč tuhle práci tedy dělají? Chápu, že to není vždy lehká práce ale tohle přece nejde. Jediné dvě sestřičky, které pánovi pomáhaly a snažili se byly jedna sestra blond vlasů na ježka a druhá sestřička Eva Kubátová velmi milá sestřička i ke mě se chovala moc pěkně, kéž by byli všechny takové...
Napsal(a) Pavel Žára22.11.2017 11:11
Vážená pisatelko,
Vaše sdělení jsem nechala prošetřit vrchní sestrou DTC a sděluji vám výsledek.
Jedná se o pacienta, který dojíždí pravidelně na převazy z kliniky, kde je hospitalizován. Pacient velice špatně vidí, v anamnéze má uvedenou stařeckou demenci. Při každém převazu se snažíme o co nejkratší dobu pobytu na naší ambulanci a pacienty hospitalizované ošetřujeme přednostně. Pacient při každé návštěvě opakovaně vyvolává v čekárně cca 2- 3 minuty, že jsme na něho zapomněly, že chce napít. Sestry mu dávají, kdykoliv řekne, on bohužel zapomíná, a tak, když dostane napít, opět volá. Sestra se zeptá, zda chce napít, jelikož právě napít dostal. Pan Havlíček odpoví, abychom se nezlobily, že zapomněl. Po celou dobu pacient opakovaně dostával napít, já osobně jsem s pánem hovořila, uklidňovala jsem ho a vysvětlila jsem mu, že musí být odvezen sanitkou, která je již zavolaná. Pán se dokola ptal, kdy bude odvezen, omlouval a dožadoval se lůžka. Pisatelka mohla nabýt dojmu, neznalá zdravotního stavu pacienta, že se o pacienta nikdo nestaral, že kolem něj prošla sestra a nereaguje na pacientovi prosby, ale na pracovišti jsou i další ambulance a sestry, které nepečují o chirurgické pacienty a neznají jejich zdravotní stav, potom mohou vypadat, že je pacienti nezajímají.

Mgr. Táňa Bartošová
vrchní sestra DTC
Napsal(a) Pavlína Nováková20.11.2017 04:11
Ráda bych i touto cestou vyjádřila obrovské poděkování a pochvalu celému týmu koronární jednotky za péči o našeho tatínka, dědečka a manžela P.N. V nemocnici strávil 10 dnů a za celou dobu jsme se nesetkali s tím, že by byl někdo z personálu nepříjemný nebo nás odbyl. Naopak všichni lékaři i sestřičky byli velice milé, ochotné poradit, pomoci. Vřele Vám všem za tak úžasnou péči ještě jednou moc děkujeme !!!!
Rodina Novákova
Napsal(a) p. Zouharová19.11.2017 16:11
Dobrý den. Děkuji oddělení KUČOCH za péči o moji dceru. Lékaři i sestřičky - vše bylo v pořádku, ale při návštěvách jsme párkrát navštívili Vaši cukrárnu, kavárnu ve 3.patře a to tedy byla dost katastrofa. S tak neochotnou paní za pultem jsem se dlouho nesetkala. Poprvé jsem si říkala, je narváno, má toho také dost, je to jen člověk, ale stejné to bylo i podruhé i potřetí a to bylo prázdno. Škoda, protože pro hospitalizované je to skoro jediná kultura.
Napsal(a) Anna-Marie Otoupalová16.11.2017 15:11
Dobrý den,
bohužel tentokrát nepřicházím s pochvalou, což mě velmi mrzí. V hostitelské péči míváme mentálně postižené děvčátko z DD, které bylo nutné hospitalizovat v dětské nemocnici na oddělení neurologie. Moje matka si předem domluvila povolení DD, souhlas OSPODu i personálu v dětské nemocnici, aby mohla být u Kačky jako celodenní doprovod. Jedno odpoledne moje matka musela odejít do práce, předem! se s personálem oddělení domluvila, že ji u Kačky vystřídám já, jakožto plnoletá dcera- nebyl s tím problém. Druhý den, sestra, která měla službu o ničem nevěděla a tuto výměnu neumožnila, tak jak bylo potřeba- výměna mohla proběhnout pouze v návštěvních hodinách- jak sama řekla „aby to bylo fér“ ! (návštěva romských rodičů po sedmé hodině večer ovšem nevadila- někteří jsou si evidentně rovnější.) A to ještě velice arogantním chováním, kdy matce řekla, že tam děcko snad vydrží samo a že u lůžka může být pouze matka a otec, nikdo jiný– možná by bylo dobré, aby si sestry o dětech něco přečetly. V tomto případě dítě nemá ani jednoho z biologických rodičů! Sestra sloužila 10.11.2017– korpulentnější postavy ! Když jsem odpoledne s Kačkou trávila tedy já, od 15:30 až do 19:00 jsem sestru zahlédla pouze u rozdávání večeře a léků !! Sestřička, neznala ani správnou medikaci – chtěla po dítěti, aby si doneslo pití na prášek, po kterém se pít už nesmí a musí se nechat v ústech rozpustit! O děti, které byly bez rodičů neměli zájem a nechali je pobíhat a křičet po chodbách. Ze sesterny se jen ozývalo – Do prdele, ten měl péro až po kolena, to si děláš prdel … - toto je na DĚTSKÉM oddělení opravdu nepřijatelné! Bohužel nemohu jmenovat – nerada bych pošpinila celé oddělení, ale sestřičky mají přelepené jmenovky nálepkami. To, že děti neoslovují jmény ani nekomentuji, i když přijít na pokoj vrazit beze slova dítěti do pusy stříkačku, stříknout a řeknou, teď už budeš ležet, mi přijde sprosté. Arogantní chování pana doktora Ryziho myslím nemusím zmiňovat za poslední roky se nezměnilo . Opravdu nerada tohle sepisuji, ale myslím si, že pokud lidé chtějí pracovat v jakékoliv profesy, kde je potřeba jednat s lidmi je potřeba trochu empatie, a u dětí dvakrát tolik – ano neumí se bránit, musíme to za ně dělat my. Doufám, že podle data najdete kdo sloužil a ne zle, ale mile sestrám promluvíte do duše, že pokud je práce nebaví a nejsou v ní spokojeny není nic lehčího než odejít! Na druhou stranu, abych nebyla stále jen negativní velká pochvala milé mladé, tmavovlasé sestřičce, která sloužila 12.11.2017(moje chyba, nevšimla jsem si jména a to mě mrzí – nejspíš křestním jménem Anežka) Velice milá a sympatická spolupráce! O děti bez rodičů se zajímala, nás vždy uvítala úsměvem a byla po ruce! Sestřičky na ambulanci velice hodné, milé, i když jen projdou vždy s úsměvem! Taky velká pochvala a díky! Personál při natáčení Kačenčina EEG super, sestřička hrozně hodná, chápavá, i při procházení na oddělení vždy se na Kačenku usmála, pozdravila - za tohle MOCKRÁT A ZE SRDCE DĚKUJEME !!! Proč to někde jde a jinde ne?
S Pozdravem Anna-Marie Otoupalová
Napsal(a) Pavel Žára21.11.2017 14:11
Dobrý den,
Vaše sdělení jsem projednala s personálem kliniky. Je zřejmé, že došlo k nevhodné komunikaci a nepředání informací od maminky. Našim cílem je, pokud je to možné, vyhovět rodičům při střídání u dětí a vytvořit vhodné podmínky pro jejich pobyt v nemocnici..
Je mi líto, že jste se setkala s nevhodným a velmi neprofesionálním chováním sestřičky. Zatím jsem Vaši stížnost řešila domluvou a napomenutím. Děkuji Vám za pochvalu pro další sestřičku, kterou ráda předám.
Nicméně na nejbližším semináři oddělení se budeme zabývat profesionálním a empatickým přístupem jak k dětem , tak i doprovodům.

Marie Peková
Vrchní sestra kliniky dětské neurologie
FN Brno
Napsal(a) Jiří Dohnal14.11.2017 01:11
Chtěl by jsem touto cestou poděkovat všemu personálu, za perfektní a profesionální přístup,pri záchraně syna.
Mnohokrát děkuji Dohnal
Napsal(a) Linda Pilmanová13.11.2017 13:11
Dobrý den,
chtěla bych touto cestou poděkovat celému týmu a zaměstancům porodnice Obilní trh, kde nám pomohli 17.10.2017 přivést na svět naši dceru.
Opravdu smekám před profesionalitou, odborností, ale i lidským přístupem všech, kteří se nám věnovali. Velmi děkuji porodní asistentce paní Aleně Novákové, pro mě opravdu nejdůležitější osoba u porodu, dále paní PhDr. Miloslavě Kameníkové, a celému týmu u porodu. Také děkuji za perfektní péči v dalších dnech, a to opravdu všem, kteří se o novopečené maminky tak pečlivě a zodpovědně starají, ať už lékaři, tak všechny sestřičky z různých oddělení. Tolik milých, ochotných a příjemných lidí na jednom místě jsem ve zdravotnictví dlouho nepotkala. Jen tak dále, věřím, že při příchodu dětí na svět, je tento přístup důležitý pro všechny budoucí rodiče ...a kéž by všichni tito odborníci byli oceněni i finančně, nejen chválou spokojených maminek a jejich miminek.
Děkujeme moc, Pilmanovi.
Napsal(a) Anna Šebestová6.11.2017 09:11
Dobrý den,
ráda bych poděkovala za vzornou péči během mé hospitalizace na Interní klinice,geriatrie a praktického lékařství (KIGOPL, oddělení B) celému zdravotnímu personálu a lékařům MUDR. Gregorové, MUDr. Štefinové, MUDr. Políšenské. S
Napsal(a) Jiří Bartoněk4.11.2017 18:11
Dobrý den, prosím o objasnění situace ohledně návštěvního řádu dětské nemocnice. Na vašich stránkách jsem se dočetl že rodičové kteří nejsou hospitalizováni s dětmi mohou být na pokojích přítomni od 7 ráno do 8 do večera. Při výměnách směn mi neustále chodí sestřičky říkat že návštěvní hodiny skončili.Obvykle jim odpovím že děkuji ale návštěvní řád znám. Poté jim ppomenu že nejsem návštěva nýbrž nehospitalizovaný rodič mojí dcery která je hospitalizována spolu se svojí matkou. Nechcu je dostávat do potíží proto nepíšu žádná konkrétní jména - odvádějí jinak skvělou práci až na toto obtěžování hospitalizovaných rodičů. Prosím o dodatečné proškolení personálu na oddělení 69 aby se to neopakovalo. Zbytečně tak dochází k nedorozumění a nepříjemným situacím.
Napsal(a) Pavel Žára6.11.2017 12:11
Vážený pane,

vedení FN Brno samozřejmě podporuje přítomnost rodičů a jiných blízkých u hospitalizovaných dětí. Vámi uváděný celodenní pobyt rodičů, je právě řešením v případě, že z provozních a organizačních důvodů nelze rodiče hospitalizovat přímo s dítětem. To však není Váš případ. S Vaším dítětem je hospitalizována jeho maminka a Vy jste tedy z tohoto důvodu vnímán jako návštěva a nikoli jako celodenní pobyt rodiče, který nemohl být hospitalizován. Nicméně i tak, je vám pobyt, pokud to provozní podmínky dovolí, po celý den umožněn a na základě Vašeho sdělení byl personál upozorněn, aby Vaši přítomnost respektoval.
FN Brno
Napsal(a) Vladimír Bulinský2.11.2017 18:11
Vážení členové týmu oddělení A chirurgické kliniky, chtěl bych Vám touto cestou co nejsrdečněji poděkovat za perfektní péči, které se mi dostalo během mé hospitalizace na Vašem oddělení. Chtěl bych vyjádřit hlubokou úctu k profesionalitě, lidskému přístupu a samozřejmosti, s jakou se věnujete svým pacientům, a to jak p.prim.Robkovi a jeho kolegům, tak kolektivu milých sestřiček i pomocnému personálu. Díky Vám byl můj pobyt na Vaší chirurgii pouhou epizodou. S hlubokou úctou Vladimír Bulinský

« Předchozí 1 2 3 4 30 60 89 Další »


Přidat příspěvek
Zde prosím uveďte Vaše kontaktní údaje a text příspěvku. Děkujeme.

E-mail nebude zobrazen
Ochrana proti robotům
Informace o pohotovosti v Brně a Jihomoravském kraji