Menu
Česky English Deutsch
+420 532 23 1111

Navštěvní kniha

Vážení návštěvníci internetových stránek FN Brno,

na tomto místě nám můžete sdělit veškeré pozitivní i negativní poznatky, zážitky či postřehy, se kterými jste se na pracovištích Fakultní nemocnice Brno setkali.

Vulgární a nemorální příspěvky nezveřejňujeme!

 

UPOZORNĚNÍ

Děkujeme za vaše podněty, připomínky, pochvaly či stížnosti. Upozorňujeme ale, že můžeme řešit pouze takové podněty, které přicházejí z existujících e-mailových adres. Ostatní vnímáme jako ANONYM, a proto budou z Návštěvní knihy odstraněny.

Vašimi podněty se vážně zabýváme.

Děkujeme.

 

přidat příspěvek do návštěvní knihy

 

Seznam příspěvků

Napsal(a) Ing. Dušan Šimoník14.6.2019 14:06
Dobrý den, chtěl bych touto cestou poděkovat veškerému personálu oddělení CH a především panu MUDr. Ivo Rovnému za perfektní práci a příjemný přístup při hospitalizaci našeho otce Ing. Dušana Šimoníka. Děkujeme, rodina Šimoníkova
Napsal(a) Martina Kovačovičová13.6.2019 18:06
Dobry den, chtela bych moc podekovat hlavne sestricce pani Malinkove z GPK, neonatologicke oddeleni. Diky jejim skvelym radam, pristupu a ochote, jsem jako novopecena maminka z 22.5. dostala vsechny potrebne informace, abych se o maleho mohla postarat, spravne nakojit atd.... Jeji energie a usmev me vzdycky povzbudili a dodali odvahu.

Dekuji moc a preji Vam v zivote jen to nejlepsi.

Martina Kovacovicova
Napsal(a) Zdeňka Lacková10.6.2019 12:06
Dobrý den, vaše dětská nemocnice nabízí super zdravotní služby. Co se týče personálu a zdravotních služeb je všechno super. Ovšem bylo by potřeba něco udělat s parkováním. To je totiž doslova horor a když tam chytnete volné parkovací místo, jste největší klikař. Když si představím, že mám v autě dítě s horečkou nebo mi zvrací nebo krvácí a kroužím tam dokola a hledám místo, tak mi věřte že bych auto zaparkovala někde třeba i na přechodu a je mi to jedno. A policie by se mohla stavit na hlavu. Měli byste s tím vážně něco dělat.
Napsal(a) Mgr. Pavel Žára10.6.2019 12:06
Vážená paní,
děkujeme za Váš postřeh. S parkováním je to v okolí Dětské nemocnice FN Brno opravdu problém, neboť tento komplex je vsazen do městské zástavby, kde jednoduše není prostor pro vytvoření parkoviště pro naše pacienty. Také proto jsme ve spojení s Magistrátem města Brna, který právě v přímé blízkosti nemocnice připravuje výstavbu parkovacího domu. Doufáme, že stavba započne již v příštím roce. I nadále platí možnost jedné hodiny zdarma na Parkovišti u Janáčkova divadla a to po potvrzení, že jste byli ošetřeni v Dětské nemocnici. Těší nás, že jste s našimi službami spokojeni.
Napsal(a) Milan Findura5.6.2019 19:06
Děkuji za nevšední výlet do 80. let minulého století ve vaší nemocnici. Navigace po areálu nefunkční, šipky vás vedou jinam. S velmi omezenou schopností chůze a otokem zvětšujícím se s každým krokem prostě lahůdka. Na infekčním oddělení čekání kolem 5 hodin bez JAKÉKOLIV komunikace ze strany personálu, tempo 1 pacient za 100 minut. Uvědomuji si, že oba pacienti přede mnou mohli mít vážný problém, ale 2 věty by to jistě spravily. A perlička na závěr: pane brána je zavřená, takže místo pajdání 200m k autu za 15 minut jsme vám připravili 2,5km kolem areálu. S vaší nohou jste tam do svítání. Když budete mít štěstí.
Takže aniž bych hodnotil odbornost lékařů, z hlediska organizace procesu, komunikace s pacienty a schopnosti vidět problém i jejich ocima: katastrofa. A řešení, které vidím, by zabralo méně než 1% času, který věnují pacientům. Nejedná se tedy o přetížení, ale neschopnost a nezájem managementu na nějaké úrovni. Tento přístup je opravdu jako z jiného světa.
P. S. Během mého čekání se 2 pacientům udělalo špatně, jednomu muži z vysoké horečky, a poté senior e. Oba odešli bez ošetření a jakékoli pozornosti personálu.
Pokud z mého podnětu dokážete odvodit zlepšení, pak budu spokojen, že aspon příští pacienti zažijí něco lepšího.
Napsal(a) Lenka Holzerová13.6.2019 06:06
Vážený pane,

děkujeme za Váš podnět, který je ovšem velice obecný, aby bylo možné sdělit konkrétní informace. Nejsme kompetentní se vyjadřovat k systému Vaší navigace. Směrové ukazatele jsou v areálu umístěny, nicméně se omlouváme za možné komplikace vzniklé z důvodu několika stavebních činností v areálu FN Brno i v okolí mimo nemocnici. Provozně je zajištěna průchodnost všemi vstupy a vjezdy do areálu v běžnou pracovní dobu. Otvírací doba je na všech branách vyznačena. Pokud byla vrátnice uzavřena, pak jste nemocnici navštívili pravděpodobně v pozdních odpoledních nebo večerních hodinách, kdy slouží pacientům a návštěvníkům skutečně pouze určený vstup. Vzhledem k personálnímu obsazení a bezpečnosti je tento systém pro většinu klientů přijatelný.
K době čekání a poskytnutí zdravotních služeb se bez upřesnění nelze vyjádřit a odpověď by s ohledem na ochranu osobních dat nemohla být publikována veřejně.
Napsal(a) Ondřej Labuda19.5.2019 22:05
Dobrý den,
touto cestou bych chtěl velmi poděkovat celému kolektivu gynekologicko-porodnické kliniky na Obilním trhu. Především panu doktorovi Hrubanovi a fantastické porodní asistentce Haně Láníčkové.

Co nás opravdu velmi mile překvapilo byl nejen profesionální přístup, ale především lidskost, úsměv, optimismus a radost z našeho porodu.
Osobní jednání a vystupování jaké měla paní Láníčková i pan doktor Hruban překonal i naše nejhezčí představy - opravdu hluboce děkujeme.

S pozdravem a přáním uspěchů
Ondřej LABUDA s rodinou
Napsal(a) Monika Valendova17.5.2019 08:05
Dobrý den,
chtěla bych velmi vyzdvihnout a ocenit rychlost jednání pana doktora Daňka na dětské chirurgii v Brně v přízemí ambulance č.2.
Byly jsme s dcerou velmi rychle a kvalitně odbavené.
Pan doktor měl plnou ordinaci a byl velice rychlý,
až jsem nechápala, jak může takovým plným nasazením pracovat každý den.
Je to obdivuhodné, smekám.Víc takových lékařů!!!
Kteří jsou milý,odborně zdatní. Pan doktor mě dokonce poradil, že mám nárok na odškodnění, které není zanedbatelné-jsem samoživitelka a bez jeho rady, bych ani nevěděla, že tato možnost existuje.
Ještě jednou dík z celého srdce.
Pěkný den
Valendová
Napsal(a) Eva Hynčicová16.5.2019 15:05
Dobrý den,
touto cestou bych chtěla moc poděkovat za vstřícný a empatický přístup sestřiček i lékařů v dětské nemocnici na oddělení 69 a na neurologii.
Byli jsme tam hospitalizování v loňském i letošním roce a musím říct, že všichni se chovali opravdu velice mile a citlivě a vše vysvělili.
Děkuji Vám.
Napsal(a) Hana Kašparová15.5.2019 14:05
Dobrý den,
ráda bych z celého srdce poděkovala všem sestřičkám a lékařům z oddělení novorozenecké JIP vaší gynekologicko-porodnické kliniky v Bohunicích.
Po dobu pobytu našeho syna Sebastiana na tomto oddělení ve dnech 27.4. - 1.5.2019 jsem se vždy setkala s velmi vlídným přístupem všech sestřiček. I přesto, že jsou zde pro potřeby dětí, svou energií a nadšením dokázaly pozvednout psychiku i mně. Vždy byly v dobré náladě, ochotné zodpovědět všechny mé dotazy, vyslechnout, pomoci. A jejich neúnavné rady, doporučení a zkoušení přikládat syna vyřešily i problémy s kojením.
Věřím ve veškerou jejich odbornost a vzdělání, co jsem ale nečekala a jsem mile překvapena - to je jejich lidský přístup. I přes veškerou náročnost tohoto povolání si dokázaly zachovat to nejcenější a jsou ochotné to předávat dál. Všechna miminka a potažmo i maminky v jejich péči prospívají a mají se k světu i právě díky této pozitivní lidské energii.
Věřím, že i vedení vaší kliniky a nemocnice ví, jaké poklady zde zaměstnává.
Děkuji za Sebastiana i za sebe
S přáním příjemného dne
Hana Kašparová
Napsal(a) Jana Matoušková8.5.2019 13:05
Vážený pane doktore Tomáši Gergele/i :-)),
ještě jednou bych Vám moc ráda poděkovala za Váš empatický přístup nejen k mé osobě, ale i ke všem pacientkám v mém okolí; z mého pohledu oceňuji velmi kvalitní odbornou péči, které se mi dostalo na klinice infekčních chorob v bohunické nemocnici.
Poděkování patří všem lékařům, byli jste super!!!!!!!

Děkuji i sestřičkám, naprostá většina z nich odvádí svou práci na vysoké profesionální úrovni.

Přeji hodně úspěchů v náročné práci.
Jana Matoušková
Napsal(a) Lenka Kuncová6.5.2019 11:05
Dobrý den, chtěla bych touto cestou poděkovat veškerému personálu Gynekologicko - porodnické kliniky, který se staral o mě a mého syna, který se narodil 26.4. Porod, poporodní péče o mě i o syna byla výborná, vážím si profesionálního i lidského přístupu všech zaměstnanců.

Ještě jednou velmi děkujeme a jsem s pozdravem
Lenka Kuncová

« Předchozí 1 2 3 4 34 67 100 Další »


Přidat příspěvek
Zde prosím uveďte Vaše kontaktní údaje a text příspěvku. Děkujeme.

E-mail nebude zobrazen
Ochrana proti robotům
Informace o pohotovosti v Brně a Jihomoravském kraji