Menu
Česky English Deutsch
+420 532 23 1111

Navštěvní kniha

Vážení návštěvníci internetových stránek FN Brno,

na tomto místě nám můžete sdělit veškeré pozitivní i negativní poznatky, zážitky či postřehy, se kterými jste se na pracovištích Fakultní nemocnice Brno setkali.

Vulgární a nemorální příspěvky nezveřejňujeme!

 

UPOZORNĚNÍ

Děkujeme za vaše podněty, připomínky, pochvaly či stížnosti. Upozorňujeme ale, že můžeme řešit pouze takové podněty, které přicházejí z existujících e-mailových adres. Ostatní vnímáme jako ANONYM, a proto budou z Návštěvní knihy odstraněny.

Vašimi podněty se vážně zabýváme.

Děkujeme.

 

přidat příspěvek do návštěvní knihy

 

Seznam příspěvků

Napsal(a) Jiří Petr13.12.2017 13:12
Dobrý den. Vrátil jsem se z nedlouhého pobytu na Interní kardiologické klinice, lůžkové oddělení B. Chtěl bych vyjádřit svůj obdiv a poděkování jak ke kvalitě péče, tak především k neskutečně slušnému a vstřícnému chování veškerého personálu! Nikde jinde jsem se s tak úžasným přístupem nesetkal. A proto bych chtěl co možná nejhlasitěji všechny pracovníky tohoto oddělení pochválit a poděkovat jim. Jste skvělí ;-)
Napsal(a) Jiřina Loupová10.12.2017 21:12
Dobrý den, velice děkuji lékaři Kliniky dětské chirurgie, ortopedie a traumatologie Mudr. B. Hniličkovi za operaci ruky mého syna Patrika L. Děkuji a velice si vážím práce lékařů, sester a veškerého personálu tohoto oddělení. Děkuji
Napsal(a) Hlavinka Milan4.12.2017 21:12
Pohotovost
Katastrofa nejhorší přístup k pacientům co sem kdy viděl.My jsme seděli s dědou v čekárně od 14hod. do 19.hod. Vedle nás stará babička seděla od 9hod do 19 hod. a čekala na výsledky. Proberte se!!!!!
Nemocnice v Novém Městě pohotovost luxus!!!
Napsal(a) Pavel Žára5.12.2017 07:12
Vážený pane Hlavinko,

Fakultní nemocnice Brno zajišťuje v rámci Jihomoravského kraje lékařskou pohotovostní službu pouze pro dětské pacienty. Pro dospělé pacienty zajišťuje tuto službu Úrazová nemocnice. Pokud tedy přijde pacient do FN Brno bez doporučení a objednání, musí počítat s delší dobou na ošetření vzhledem k tomu, že zdravotnický personál musí přednostně zajistit péči o hospitalizované pacienty. Bližší informace naleznete například na našich internetových stránkách. https://www.fnbrno.cz/lekarska-a-lekarenska-pohotovost-v-brne-a-jihomoravskem-kraji/t3762
Napsal(a) Sylva Kunová23.11.2017 16:11
Chtěla bych touto cestou poděkovat a ocenit skvělou práci týmu jednodenní chirurgie dětské nemocnice. Setkala jsem se tu spolu se synem s příkladnou a nesmírně milou a empatickou péčí především ze strany sester, ale i lékařů a velmi důstojným prostředím. Bylo jasně cítit, že pohodlí a pokud možno dobrá nálada dětí jsou zde na prvním místě :-)
Napsal(a) Vojta21.11.2017 20:11
Dobrý den,nechci nemocnici nijak hanit (manželka u vás rodila obě dvě dcery a byly jsme spokojeni a nadšení) ,ale oto víc nás zarazilo,ale i mrzelo dnešní chování sester na evidenci gastro příjmové ambulance.Čekani nám nevadilo a dovedeme to samozřejmě i pochopit ,ale pokud přivezu člověka na vyšetření ve špatném stavu a na víc na doporučení praktického lékaře tak nechápu arogantní a úplně zbytečné řeči o tom jak k vám nepatřím a proč tam chodím.. Paní doktorka , a i sestřičky okolo byli moc milé ale evidence otřes,,,a nejenom k nám, ale i k ostatním pacientům. Hlavně k těm starším
Napsal(a) Pavel Žára27.11.2017 07:11
Dobrý den,
na obhajobu personálu chci sdělit, že personál je povinný požadovat od pacientů doklady a údaje z jakého důvodu přicházejí na ošetření. Lékaři v ambulancích to vyžadují a chtějí být informováni. Jsem si vědoma, že sektory oficiálně neexistují ( dobrovolná volba lékaře), ale personál kontroluje, kam pacient spadá. Většina pacientů neví, že mohou navštívit lékaře (dle sektoru). Pokud jim to personál sdělí ( sestra, lékař) a upozorní pacienty na delší čekací dobu, poděkují za informaci a odcházejí . Část pacientů přichází cíleně do Bohunic, přestože ví, že spadají do jiného nemocničního zařízení a nevadí jim ani dlouhé čekací doby na ošetření či objednání. Ke konkrétnímu případu dodávám. Pracovníky evidence pouze zarazilo, že pacientka nebyla odeslána do nejbližšího zdravotnického zařízení, což je Břeclav, ale jela až do Brna, i když byla již vyšetřována jinde.
Nicméně paní byla bez zbytečných průtahů v 7:31 hodin zadána. Lékařka byla upozorněna na skutečnost, že paní není dobře a byla ošetřena přednostně. Lékařce dala výsledek UZ, který byl realizován v hodonínské nemocnici a výsledky odběrů od PL. Následovalo vyšetření včetně odběrů a UZ. Žádný konflikt nebyl evidován a dle informace personálu vše proběhlo v klidu.

Nespokojenost doprovodu s personálem v evidenci nás mrzí, ale kromě slušnosti nás nenapadá, jak se jinak bránit proti stále větší aroganci pacientů a doprovodu. Počet pacientů v naší nemocnici neustále narůstá a opravdu se nedá vyhovět všem a ve všem.

Mgr. Táňa Bartošová
vrchní sestra DTC
Napsal(a) Daniela20.11.2017 19:11
Dobrý den, byla jsem na vyšetření a jsem znechucená chováním personálu!!! Nešlo vůbec o mě ale o starého pána, který ležel má chodbě celou tu dobu co jsem chodila po vyšetřeních a čekala v čekárně asi 4 - 5 hoď. Starý pán, který nejspíš ani neviděl nemohl se hýbat PROSIL aby mu dali napít, aby ho posunuli protože byl přeležený atd.. a sestry kolem něj chodí a dělají, že neslyší??? Co je tohle za chování?? Proč tuhle práci tedy dělají? Chápu, že to není vždy lehká práce ale tohle přece nejde. Jediné dvě sestřičky, které pánovi pomáhaly a snažili se byly jedna sestra blond vlasů na ježka a druhá sestřička Eva Kubátová velmi milá sestřička i ke mě se chovala moc pěkně, kéž by byli všechny takové...
Napsal(a) Pavel Žára22.11.2017 11:11
Vážená pisatelko,
Vaše sdělení jsem nechala prošetřit vrchní sestrou DTC a sděluji vám výsledek.
Jedná se o pacienta, který dojíždí pravidelně na převazy z kliniky, kde je hospitalizován. Pacient velice špatně vidí, v anamnéze má uvedenou stařeckou demenci. Při každém převazu se snažíme o co nejkratší dobu pobytu na naší ambulanci a pacienty hospitalizované ošetřujeme přednostně. Pacient při každé návštěvě opakovaně vyvolává v čekárně cca 2- 3 minuty, že jsme na něho zapomněly, že chce napít. Sestry mu dávají, kdykoliv řekne, on bohužel zapomíná, a tak, když dostane napít, opět volá. Sestra se zeptá, zda chce napít, jelikož právě napít dostal. Pan Havlíček odpoví, abychom se nezlobily, že zapomněl. Po celou dobu pacient opakovaně dostával napít, já osobně jsem s pánem hovořila, uklidňovala jsem ho a vysvětlila jsem mu, že musí být odvezen sanitkou, která je již zavolaná. Pán se dokola ptal, kdy bude odvezen, omlouval a dožadoval se lůžka. Pisatelka mohla nabýt dojmu, neznalá zdravotního stavu pacienta, že se o pacienta nikdo nestaral, že kolem něj prošla sestra a nereaguje na pacientovi prosby, ale na pracovišti jsou i další ambulance a sestry, které nepečují o chirurgické pacienty a neznají jejich zdravotní stav, potom mohou vypadat, že je pacienti nezajímají.

Mgr. Táňa Bartošová
vrchní sestra DTC
Napsal(a) Pavlína Nováková20.11.2017 04:11
Ráda bych i touto cestou vyjádřila obrovské poděkování a pochvalu celému týmu koronární jednotky za péči o našeho tatínka, dědečka a manžela P.N. V nemocnici strávil 10 dnů a za celou dobu jsme se nesetkali s tím, že by byl někdo z personálu nepříjemný nebo nás odbyl. Naopak všichni lékaři i sestřičky byli velice milé, ochotné poradit, pomoci. Vřele Vám všem za tak úžasnou péči ještě jednou moc děkujeme !!!!
Rodina Novákova
Napsal(a) p. Zouharová19.11.2017 16:11
Dobrý den. Děkuji oddělení KUČOCH za péči o moji dceru. Lékaři i sestřičky - vše bylo v pořádku, ale při návštěvách jsme párkrát navštívili Vaši cukrárnu, kavárnu ve 3.patře a to tedy byla dost katastrofa. S tak neochotnou paní za pultem jsem se dlouho nesetkala. Poprvé jsem si říkala, je narváno, má toho také dost, je to jen člověk, ale stejné to bylo i podruhé i potřetí a to bylo prázdno. Škoda, protože pro hospitalizované je to skoro jediná kultura.
Napsal(a) Anna-Marie Otoupalová16.11.2017 15:11
Dobrý den,
bohužel tentokrát nepřicházím s pochvalou, což mě velmi mrzí. V hostitelské péči míváme mentálně postižené děvčátko z DD, které bylo nutné hospitalizovat v dětské nemocnici na oddělení neurologie. Moje matka si předem domluvila povolení DD, souhlas OSPODu i personálu v dětské nemocnici, aby mohla být u Kačky jako celodenní doprovod. Jedno odpoledne moje matka musela odejít do práce, předem! se s personálem oddělení domluvila, že ji u Kačky vystřídám já, jakožto plnoletá dcera- nebyl s tím problém. Druhý den, sestra, která měla službu o ničem nevěděla a tuto výměnu neumožnila, tak jak bylo potřeba- výměna mohla proběhnout pouze v návštěvních hodinách- jak sama řekla „aby to bylo fér“ ! (návštěva romských rodičů po sedmé hodině večer ovšem nevadila- někteří jsou si evidentně rovnější.) A to ještě velice arogantním chováním, kdy matce řekla, že tam děcko snad vydrží samo a že u lůžka může být pouze matka a otec, nikdo jiný– možná by bylo dobré, aby si sestry o dětech něco přečetly. V tomto případě dítě nemá ani jednoho z biologických rodičů! Sestra sloužila 10.11.2017– korpulentnější postavy ! Když jsem odpoledne s Kačkou trávila tedy já, od 15:30 až do 19:00 jsem sestru zahlédla pouze u rozdávání večeře a léků !! Sestřička, neznala ani správnou medikaci – chtěla po dítěti, aby si doneslo pití na prášek, po kterém se pít už nesmí a musí se nechat v ústech rozpustit! O děti, které byly bez rodičů neměli zájem a nechali je pobíhat a křičet po chodbách. Ze sesterny se jen ozývalo – Do prdele, ten měl péro až po kolena, to si děláš prdel … - toto je na DĚTSKÉM oddělení opravdu nepřijatelné! Bohužel nemohu jmenovat – nerada bych pošpinila celé oddělení, ale sestřičky mají přelepené jmenovky nálepkami. To, že děti neoslovují jmény ani nekomentuji, i když přijít na pokoj vrazit beze slova dítěti do pusy stříkačku, stříknout a řeknou, teď už budeš ležet, mi přijde sprosté. Arogantní chování pana doktora Ryziho myslím nemusím zmiňovat za poslední roky se nezměnilo . Opravdu nerada tohle sepisuji, ale myslím si, že pokud lidé chtějí pracovat v jakékoliv profesy, kde je potřeba jednat s lidmi je potřeba trochu empatie, a u dětí dvakrát tolik – ano neumí se bránit, musíme to za ně dělat my. Doufám, že podle data najdete kdo sloužil a ne zle, ale mile sestrám promluvíte do duše, že pokud je práce nebaví a nejsou v ní spokojeny není nic lehčího než odejít! Na druhou stranu, abych nebyla stále jen negativní velká pochvala milé mladé, tmavovlasé sestřičce, která sloužila 12.11.2017(moje chyba, nevšimla jsem si jména a to mě mrzí – nejspíš křestním jménem Anežka) Velice milá a sympatická spolupráce! O děti bez rodičů se zajímala, nás vždy uvítala úsměvem a byla po ruce! Sestřičky na ambulanci velice hodné, milé, i když jen projdou vždy s úsměvem! Taky velká pochvala a díky! Personál při natáčení Kačenčina EEG super, sestřička hrozně hodná, chápavá, i při procházení na oddělení vždy se na Kačenku usmála, pozdravila - za tohle MOCKRÁT A ZE SRDCE DĚKUJEME !!! Proč to někde jde a jinde ne?
S Pozdravem Anna-Marie Otoupalová

« Předchozí 1 2 3 4 30 60 89 Další »


Přidat příspěvek
Zde prosím uveďte Vaše kontaktní údaje a text příspěvku. Děkujeme.

E-mail nebude zobrazen
Ochrana proti robotům
Informace o pohotovosti v Brně a Jihomoravském kraji