Menu
Česky English Deutsch
+420 532 23 1111

Antigenní testy pro veřejnost ve FN Brno

Od 16. 12. 2020 bude ve Fakultní nemocnici Brno probíhat antigenní testování veřejnosti zdarma. V případě zájmu o testování je nutná rezervace, jinak nebude stěr proveden. Testy jsou pro veřejnost ZDARMA a jsou dobrovolné.

 

Preventivní antigenní testování není primárně určeno pro symptomatické pacienty (tj. osoby s příznaky onemocnění covid-19) nebo pro osoby v karanténě. I nadále platí, že osoby s příznaky onemocnění kontaktují svého praktického lékaře, který indikuje potřebné vyšetření nebo vystaví žádanku na PCR test.

Rezervovat termín si můžete ZDE (je třeba vytvořit registraci).

 

Postup rezervace:

- Na odkazu výše si vyberte termín a čas (nabízejí se pouze neobsazené termíny).

- Po kliknutí na rezervovat budete vyzváni buďto k přihlášení k vašemu účtu, pokud však účet zatím vytvořený nemáte, je nutné se registrovat. Na výběr máte možnosti registrace emailu, nebo se přihlásit za pomoci Facebooku, Google účtu, mojeID nebo Apple účtu. V případě volby emailu budete vyzváni k vytvoření hesla, u ostatních způsobů pak k autorizaci aplikace.

- Následně budete přesměrováni zpět do systému a vyzváni k vytvoření rezervace, kdy vyplníte povinná pole.

- Automatická zprávy budou zaslány na vámi zvolený email.

 

Kde:

  • FN Brno, Jihlavská 20, 625 00 Brno
  • Areál Bohunice, stěrové místo před vchodem do nemocnice (od zastávek u Campus Square)

odběrové místo pěší stěr

 

Kdo:

  • Otestovat se může jít nechat kterýkoli občan ČR nebo osoby, které jsou účastny veřejného zdravotního pojištění v České republice.
  • Stěr bude proveden POUZE osobám s vytvořenou registrací (viz odkaz výše) a po prokázání se OP a kartičkou pojišťovny.
  • Je možné vytvořit pouze jednu rezervaci konkrétní osoby za 5 dní.
  • Je třeba doložit Čestné prohlášení k odběru (odkaz najdete v emailu s potvrzením termínu, případně je třeba vyplnit na místě).
  • V areálu Bohunic provádíme testování dětí od 6 let věku. Pro testování mladších dětí je třeba využít stěrového místa v Dětské nemocnici, případně v jiných zařízeních.
    • Odkaz na testování v Dětské nemocnici ZDE

Základní informace:

  • Stěr je možné provést 1x za 5 dní. Osobě mající během posledních 90 dnech pozitivní PCR nebo v posledních 5 dnech negativní PCR odběr, nebude odběr proveden.

Výsledky:

  • Na výsledky se NEČEKÁ na místě. Po provedení testu odcházíte domů.
  • Výsledky obdržíte formou SMS a posléze i na email formou potvrzeného laboratorního výsledku - v rámci hodin
  • Pokud nemáte příznaky a vyšetření POC antigenním testem Vám vyjde pozitivní, bude proveden pro ověření RT-PCR a nemusíte se dostavovat k druhému odběru
  • Negativní výsledek antigenních testů nejsou určeny jako doklad pro cestu do zahraničí!

 

Provozní doba:

Provozní doba je zohledněna v rezervačním systému. Systém automaticky vyřazuje dny a časové sloty, kterou jsou již plně obsazeny. 

Dny

Čas

Po-Ne

07:00 - 17:00

 

Časté dotazy

1. V systému nejsou volné termíny, co mám dělat?

- Pokud nevidíte v systému volný termín na požadovaný den/čas, jsou termíny bohužel obsazené. V rezervačním systému po vytvoření registrace je možné nastavení "hlídacího psa", který vás na volný termín upozorní. Časy a rezervace se během dne mohou měnit.

2. Musí mít dítě vlastní telefonní číslo a emailovou adresu?

- Nemusí. Dítě si přidáte ve svém profilu v systému Reservatic, poté můžete provést rezervaci termínu.

3. Co si mám vzít sebou?

- Budete potřebovat doklad totožnosti (OP), průzkaz pojištěnce a případě i potvrzení o trvalém pobytu.

4. Mohu se objednat telefonicky nebo přijít bez objednání?

- Ne, to bohužel není možné. 

5. Už jsou to dvě hodiny a stále mi nedorazily výsledky, co mám dělat.

- Z důvodu velkého vytížení je možné drobné zdržení, proto ještě chvíli vyčkejte. 

6. Neustále se mi ruší rezervace, co mám dělat?

- Důvod automatického zrušení rezervace je pouze nesplnění podmínek 5-ti denního odstupu mezi odběry a dále rezervace vytvořené jako duplicitní. 

- Pokud se hlasí více členů jedné domácnosti, je třeba vytvořit rezervaci pro každou osobu s identifikací vlastního emailu (případně jiného identifikátoru). Častou chybou je neodhlášení se ze systému (vpravo nahoře - uživatelský účet) a vytváření rezervace například partnera. V takovém případe se původní termín zruší a nahradí se termínem novým.

- Upozorňujeme, že jako nemocnice nemáme možnost rezervace měnit, proto jakékoliv případné změny ve vaší rezeraci jsou z důvodu uvedených v předchozích bodech.

7. Mohu si rezervovat termín i jiným způsobem?

- NE, toto opravdu není možné. V případě že pacient nemá k dispozici email, nebo možnost si termín rezervovat, důrazně doporučujeme požádat o pomoc s rezervací rodinu, příbuzné, případně jiné blízké a důvěryhodné osoby. 

 

 

Ant_test_mzAnt_test_mz2

ATG_NEG_2021ATG_POZ_2021

Fotogalerie
Informace o pohotovosti v Brně a Jihomoravském kraji